Мета і завдання курсу ТПМК
Метою ТПМК є вивчення природи масової
комунікації як явища.
Завдання:
- сформувати
поняття суміжних професій у галузі масової комунікації — одне з важливих завдань цього предмета;
- розкрити
засоби, способи, форми масового спілкування ,— теж одне з першочергових завдань дисципліни ТПМК;
- ознайомити
з технологіями масового спілкування;
- ознайомити
з історією науки про масову комунікацію.
Предмет навчального модуля
Предметом навчального
модуля ТПМК є природа масової комунікації як явища у різних її аспектах: комунікативний
процес та його форми, масовий вплив як комунікативний процес, засоби і методи
впливу, вплив та його результати (ефекти), ефективність впливу на маси, фактори
комунікації, моделі масової комунікації, маси (комунікати) й комуніканти як
основний фактор масової комунікації.
Погляди на масову комунікацію складаються в теоретичну систему уявлень про це явище. Ці системи можуть бути різними, тобто існують різні теорії массового спілкування.
Тож предметом ТМК є також різні теорії массового спілкування
у зіставному аспекті.
Вимоги до знань та вмінь
Після
вивчення ТПМК студент повинен вміти:
Ø відрізняти себе, фахівця, від представників
суміжних професій;
Ø застерегти себе від використання засобів,
способів, форм масового спілкування, не властивих обраній професії;
Ø пояснити, чому представники суміжних професій
працюють в одному середовищі, але кожен займається своєю справою або починають
підміняти одне одного;
Ø пояснювати, чому тисне середовище масової
комунікації на фахівців, що працюють у ньому і які засоби й способи запобігання
тому тискові.
Після прослуховування цього курсу кожен студент отримає такий результат:
Студент повинен знати:
·
Що таке масова комунікація?
·
Хто є учасниками массового спілкування?
·
Хтотакімаси?
·
Яку роль
виконують журналісти в
середовищі масовог оспілкування поряд із іншими учасниками цього процесу?
·
Засоби і методивпливу на маси.
·
Вплив та йогорезультати (ефекти). Ефективність впливу на маси.
·
Значення масової інформації
для отримання медіаефектів.
·
Теорії масової комунікації.
Студент
повинен уміти:
·
Робити зіставний аналіз теорій масової комунікації.
·
Розрізняти учасників массового спілкування за функціями,
завданнями, методами, засобами праці тощо.
·
Відсторонюватися від виконання невластивих своїй професії, але властивих іншим учасникам массового спілкування функцій.
·
Коректно працювати зі своєю аудиторією як виявом маси.
·
Відповідально ставитися до масової інформації.
·
Відстоювати
свою професійну точку зору щодо місця і ролі своєї професії в структурі масового спілкування.
·
Правильно
організовувати свою працю, користуватися відповідною своїй професії технологією праці.
Система поточного, модульного та підсумкового контролю з навчальної дисципліни «Теорія масової комунікації» оцінюється за
модульно-рейтинговою системою. Навчальна дисципліна складається з 4-х модулів.
Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою.
Коментарі
Дописати коментар