Мета і завдання курсу ТПМК

Мета і завдання навчального модуля
Метою ТПМК є вивчення природи масової комунікації як явища.
Завдання:
- сформувати поняття суміжних професій у галузі масової комунікації — одне з важливих завдань цього предмета;
- розкрити засоби, способи, форми масового спілкування ,— теж одне з першочергових завдань дисципліни ТПМК;
- ознайомити з технологіями масового спілкування;
- ознайомити з історією науки про масову комунікацію.

Предмет навчального модуля
Предметом навчального модуля ТПМК є природа масової комунікації як явища у різних її аспектах: комунікативний процес та його форми, масовий вплив як комунікативний процес, засоби і методи впливу, вплив та його результати (ефекти), ефективність впливу на маси, фактори комунікації, мо­де­лі масової комунікації, маси (комунікати) й комуніканти як основний фактор масової комунікації.
Погляди на масову комунікацію складаються в теоретичну систему уявлень про це явище. Ці системи можуть бути різними, тобто існують різні теорії массового спілкування. Тож предметом ТМК є також різні теорії массового спілкування у зіставному аспекті.

Вимоги до знань та вмінь
Після вивчення ТПМК студент повинен вміти:
Ø    відрізняти себе, фахівця, від представників суміжних професій;
Ø    застерегти себе від використання засобів, способів, форм масового спілкування, не властивих обраній професії;
Ø    пояснити, чому представники суміжних професій працюють в одному середовищі, але кожен займається своєю справою або починають підміняти одне одного;
Ø    пояснювати, чому тисне середовище масової комунікації на фахівців, що працюють у ньому і які засоби й способи запобігання тому тискові.

Після прослуховування цього курсу кожен студент отримає такий результат:
Студент повинен знати:
·                    Що таке масова комунікація?
·                    Хто є учасниками массового спілкування?
·                    Хтотакімаси?
·                    Яку роль виконують журналісти в середовищі масовог оспілкування поряд із іншими учасниками цього процесу?
·                    Засоби і методивпливу на маси.
·                    Вплив та йогорезультати (ефекти). Ефективність впливу на маси.
·                    Значення масової інформації для отримання медіаефектів.
·                    Теорії масової комунікації.

Студент повинен уміти:
·                    Робити зіставний аналіз теорій масової комунікації.
·                    Розрізняти учасників массового спілкування за функціями, завданнями, методами, засобами праці тощо.
·                    Відсторонюватися від виконання невластивих своїй професії, але властивих іншим учасникам массового спілкування функцій.
·                    Коректно працювати зі своєю аудиторією як виявом маси.
·                    Відповідально ставитися до масової інформації.
·                    Відстоювати свою професійну точку зору щодо місця і ролі своєї професії в структурі масового спілкування.
·                    Правильно організовувати свою працю, користуватися відповідною своїй професії технологією праці.
Система поточного, модульного та підсумкового контролю з навчальної дисципліни «Теорія масової комунікації» оцінюється за модульно-рейтинговою системою. Навчальна дисципліна складається з 4-х модулів. Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу